logo
  • Akce
  • Časté dotazy
  • Kontakt
  1. Home
  2. Časté dotazy

Časté dotazy

Musím se registrovat, když si chci koupit vstupenky?

Vstupenky lze zakoupit i bez registrace/vytvoření účtu.

Jaký je limit vstupenek na jednu objednávku?

Na jednu objednávku lze obvykle zakoupit maximálně 15 vstupenek. Maximální počet může být ovlivněn specifickými podmínkami jednotlivých akcí.

Jsou vstupenky v košíku považovány za závaznou objednávku?

Objednávka v košíku není závazná. Pokud do 20 minut nezaplatíte a nedokončíte objednávku, vstupenky budou automaticky uvolněny a objednávka bude zrušena.

Je možné vstupenky rezervovat?

Rezervace vstupenek není možná.

Jaké jsou podmínky storna vstupenek?

Podle všeobecných podmínek je storno zakoupených vstupenek možné pouze v případě změny termínu / času nebo místa konání akce nebo v případě, že je akce úplně zrušena.

Musím si zakoupené vstupenky vytisknout?

Vstupenky není třeba vytisknout, protože naše digitální vstupenky obsahují QR kód, který při vstupu na akci jednoduše ukážete na displeji svého mobilního telefonu. Doporučujeme proto, abyste si předem připravili stažené vstupenky.


Jaké jsou způsoby platby za vstupenky?

V současné době přijímáme pouze platby kartou online prostřednictvím platební brány, což je nejrychlejší a nejbezpečnější způsob.

Co se stane, pokud je akce zrušena nebo přesunuta na jiný termín?

O zrušení nebo přeložení akce vás budeme včas informovat na vámi zadanou e-mailovou adresu, jakož i na našich webových stránkách a na sociálních sítích Superticket.cz. V případě zrušení akce má držitel vstupenky nárok na vrácení peněz způsobem stanoveným Pořadatelem.

Co dělat, když mám problém při platbě kartou?

Ujistěte se, že máte správné číslo karty, datum platnosti a třímístný bezpečnostní kód CVC. Kromě toho si v internetovém bankovnictví zkontrolujte, zda máte povoleno provádět platby kartou online a zda máte nastaven limit pro tyto platby. Pokud máte vše správně nastaveno, měla by platba proběhnout bez problémů. 

Co mám dělat, když jsem zaplatil/a za svou objednávku, ale nedostal/a jsem vstupenky do mailu?

Pokud jste potvrzovací e-mail neobdrželi, doporučujeme zkontrolovat také složku s nevyžádanou poštou (spam). Pokud potvrzení objednávky přesto nenajdete, kontaktujte naši podporu na adrese podpora@superticket.cz nebo použijte kontaktní formulář na webových stránkách. Můžete také zavolat na naše kontaktní číslo +420 720 208 407 v pracovní dny mezi 9:00 a 16:00.


Co mám dělat, když platba kartou neproběhla?

Pokud platba neprobíhá, doporučujeme kontaktovat vaši banku a ověřit, zda vaše karta podporuje nákupy online a zda máte nastavený limit pro tento typ platby. Objednávku je třeba uhradit pouze způsoby uvedenými přímo v procesu objednávky.

Poskytujete slevy na vstupenky pro děti, studenty a osoby se zdravotním postižením?

Pokud není v popisu akce uvedeno jinak, slevy se na danou akci nevztahují. Důležité je také upozornit, že každý návštěvník akce musí mít vlastní vstupenku.

Jaké předměty si mohu vzít s sebou na koncert/festival?

Vždy si s sebou vezměte jen to nejnutnější, abyste se vyhnuli frontám a zbytečným potížím při vstupu. Na koncerty a festivaly si nesmíte brát občerstvení, deštníky, židle, zvířata, nože ani jiné zbraně a omamné látky. Všechna tato pravidla však určuje pořadatel, proto je vždy lepší se informovat na webových stránkách konkrétní akce.

Prodej vstupenek zabezpečuje SUPERTICKET, s.r.o.
podpora@superticket.cz
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů

Pagebuilder

logo
Úvod
Akce
Časté dotazy
Kontakt
×

Cookies

Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko ,,Povolit všechny“ udělujete tento souhlas.

Pro více informací klikněte ZDE

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies
Vloženo do košíku